Jaarcijfers

Op deze pagina vindt u onze zorg uitgedrukt in cijfers. Van aantal behandelingen tot het tevredenheidscijfers van onze cliënten. 

Hieronder vindt u de factsheets van de afgelopen jaren:

 

Kwartaalcijfers 2024

 

Quotes van clienten:

"Blij dat ik de stap genomen heb om hulp te zoeken. Zo kreeg ik mijn leven weer op de rit. Heb inzicht en handvatten gekregen om het nu weer ""alleen"" aan te kunnen"

"Ik heb meerdere behandelaren gezien. Wat is het knap dat de behandelaren allemaal op dezelfde golflengte zitten."

"Het Behouden Huys heb ik als een fijne plek ervaren en de therapeuten waar ik mee heb gewerkt als zeer bekwaam."

"Ik ben echt heel erg tevreden en dankbaar. Het heeft mijn leven in belangrijke mate veranderd en op het juiste spoor gezet."

"Ik heb meerdere behandelaren gezien. Wat is het knap dat de behandelaren allemaal op dezelfde golflengte zitten."

 

Factsheet Behouden Huys 2023

factsheet 2023
factsheet 2022
factsheet 2021
factsheet 2020
factsheet 2019
factsheet 2018
factsheet 2017
factsheet 2016
factsheet 2015


Cliëntervaringen en CQ-index

Bij het einde van elke behandeling meten we ook met een vragenlijst hoe u, de cliënt, de behandeling hebt ervaren. Deze vragenlijst heet de CQ-index. De gemiddelde resultaten (schaalscores en een rapportcijfer) van deze vragenlijst geeft ons veel waardevolle informatie waarmee we onze processen en daarmee onze zorg nog meer kunnen verbeteren. 

Kwartaalcijfers 2023

 

Quotes van clienten:

"Het behouden Huys is voor mensen met klachten na kanker een uitstekende organisatie."

"Ben heel goed geholpen en kan nu weer op eigen benen staan."

"Ik ben blij dat ik de keuze gemaakt heb om contact te zoeken met Het Behouden Huys."

"Ik heb er mensen mogen treffen met, voor mijn gevoel, passie voor hun werk. Het is voor mij een plek geweest waar ik rust, veiligheid en voeding vond. Bedankt hiervoor!"

"Het Behouden Huys is een super mooie instelling, warm, betrokken en fijn. Ik had van te voren niet durven hopen dat het me zo veel zou brengen."

"Het was een hele fijne en warme setting om in te zijn. De medewerkers waren erg betrokken en hadden mij veel te bieden waardoor ik mij goed kon uiten en waar ik veel aan gehad heb."

 

 

2022

Onze scores:

Bejegening (1-5): 4,9

Samen beslissen (1-5): 4,7

Uitvoering behandeling (1-5): 4,6

Voor- en nadelen uitgelegd (1-5): 4,4

Gemiddeld rapportcijfer (0-10): 8,7

 


Geef uw feedback

Heeft u op- of aanmerkingen op de behandeling of uw behandelaar? Schroom niet om deze ook al tijdens de behandeling te delen; in een gesprek of per e-mail. Als we weten wat u niet of juist wel prettig vindt, kunnen wij uw behandeling hierbij beter laten aansluiten. 

​Daarnaast stellen wij het op prijs als u een beoordeling achterlaat op Zorgkaart Nederland. Natuurlijk is het fijn als mensen positief zijn, maar kritische feedback is ook welkom, zodat wij onze zorg kunnen verbeteren. Heeft u een klacht? Bekijk dan hier wat u kunt doen.